Ahh!


Idag vaknade jag av.. Ja kan ni gissa? En GETING som flög runt huvudet på mig!
Shit vilken panik. Jag skrek som en lite flicka och skrek på älsk att han skulle ta bort den. Haha
Behöver jag säga att jag är fruktansvärt rädd för dessa kryp? ;)
Vågade inte ens slänga upp en "riktig" geting här i bloggen...

I alla fall så har vi ätit lite frukost nu och barnen leker snällt. Så nu blir det en del jobb för mig innan älsk ska upp klockan 9.

Idag är det ju även studenten för dem flesta, och därav min bror. Så vi ska gå upp till skolan och kika på han. Blir dock bara jag och barnen då älsk har så mycket jobb att han knappt kan sova på nätterna. Stackarn..
Efter vi varit uppe vid skolan så åker hela gänget iväg till min pappa och firar lite där. Det blir att vi slår ihop barnens födelsedagar och min pappas och sen brors student med. :)

Mycket blir det och mycket folk..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0