Bättre sent än aldrig..

Ja då sitter man här igen, ganska stressad med det ger sig med tiden det med.

Idag kan man säga att det varit ett smärre kaos här hemma, eller så är det bara jag som uppfattat det så. Har känt mig irriterad och på gränsen till att slå någon hela dagen.  Jag undrar om det kan ha med hormonerna att göra? Annars har jag väl bara gått och blivit knäpp ;)

Nu på kvällskvisten har vi käkat lite toast fast i ugnen. Ella tyckte verkligen om dom mackorna, fick ju knappt någon själv ;)
Nu sover iaf tjejerna efter en låång dag. Ella har varit helt upp och ner idag gnäller och vill inte alls lyssna på vad mamma säger. Antagligen för att hon inte fick sin nap vid lunch.  Det är ju iof skönt att hon somnar på stunds när det är läggdags men då måste man ju faktiskt stå ut med en tjurig liten donna en hel dag med. Och då känner jag att jag vill hellre ha en glad och mysig tjej som går och lägger sig lite senare än en grinolle som går och lägger sig tidigt :)

Nu blir det att svara på lite kommentarer och sen börja pilla på en design. :)

Hur har eran dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0