Blir tidigt ikväll!

Ikväll blir det tidigt i säng känner mig helt slut i kroppen och huvudet med för den delen.

Det har varit underbart väder här idag och vi hade tänkt att vi skulle iväg på nationaldags firande men det blev inte så för att det var inget speciellt bara musikkåren som sjöng. Så vi drog ner på stan och satte oss på ett fik nere vid ån och åt lite glass. Det var faktiskt riktigt mysigt, och hur kunde jag glömma hur gott det är med hallonsorbe?!

http://www.siajaatelo.fi/images_products/5sorbhallon.jpg

Väl hemma så var det bara att klä av barnen och förbereda inför natten. Och ingen av dom ville ha pyjamas på sig vilket jag verkligen förstår.. Så det blev blöja/trosor för deras del :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ta mig något att äta, sen blir det väl sängen antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0