Dumt val

Jag kan verkligen inte påstå att jag är världens smartaste människa.
Minna vaknade lite innan 6 och ville ha flaskan, jag gick upp och gjorde en till henne sen så gick jag och la mig, skönt tänkte jag men sen börjar hon gnälla igen och då tänkte jag att hon ville upp och leka och ha sig men INTE.

Direkt när jag satte foten utanför sovrumsdörren, ja då var det knäpptyst. Inte ett litet pip ens.
Och då hade jag redan fått på mig nästan hela min outfit och stod där i dörröppningen, ska jag gå och lägga mig igen eller sätta mig vid datorn. Gissa vad jag valde. Jo datorn såklart. Jag hade ju ändå kläderna på och kände mig relativt pigg.

Det biter mig hårt i arslet nu vill jag lova. Känner mig så in i helvete trött, typ som om jag varit uppe hela natten eller nått.
men frågan är ju om man törs gå och lägga sig. Vet ju inte när lilla fröken får för sig att vakna igen. Tänk om man precis hinner somna in, så där skönt ni vet. Då blir man ju bara irriterad om man måste gå upp direkt.. kluven kluven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0