En torsdag..

Idag blev det lite sent med bloggandet då vi har hållt igång hela dagen. Vid 8 snåret gick vi ner på stan och käkade lite frukost och sen knallade vi bort till netto där dom hade super priser under dagen 29:-/kg för ost inte dåligt måste jag säga.
Sen handlade vi massa goda grönsaker och så. :)

Sen så gick vi hem för att vi visste att en postgubbe skulle komma med paket till mig och barnen. Kom dock 2 timmar senare än förväntat, men så är det väl alltid. Så vi fick lite fint. Bilder slänger jag upp lite senare.

Nu ska jag ta tag i en design som jag har fått beställning på till blogspot till och med, roligt :)
Sen om typ en timme eller så så ska familjen gå ner till hemmakväll och hyra lite film och något mumsigt att smaska på. :)

Vad har ni för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0