fan vad less jag blir..

Här sitter man och ska göra bloggdesign och såklart så fuckar blogg.se. Inget ovanligt dock utan bara jävligt irriterande.
Jag sitter och ändrar och ändra men inga ändringar blir gjorda. Dom borde fan fixa till sina problem eller så kan dom lägga ner hela portalen.. Allvarligt jag blir så irriterad!

Jag är så jävla glad att jag flyttad från blogg.se till wordpress.
Det är aldrig något strul här och man slipper en massa reklam mellan inläggen.
Jag ångra inte en sekund att jag bytte!

God morgon föresten! Hela förmiddagen har gått super snabbt och klockan är snart halv 2!
Ja det går fort när man har roligt eller hur säger man? :)
Nu ska jag göra något att äta sen vid 3 är det tvätt! Jippie. Jag längtar (ironi ni vet). Men det måste ju göras och jag lovade älsk att ta det. Får se om blogg.se fixat sina problem tills jag är klar. Annars blir jag vansinnig. No pressure..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0