Fångarna på fortet goes Mjölby

Eller ja nästan.. Nu har Aftonbladet presenterat några av deltagarna som ska springa runt på fortet. Och en av dom är ju faktiskt en landsman höll jag på att skriva men själv klar menade jag ju stadsman (kan man ens skriva så?) iaf så kommer han från lilla Mjölby och det är väl kul att någon sätter våran lilla by på kartan. Det är ju Johan Palm jag pratar om, ni vet han den där lilla ljusa killen från idol? :)

Sen har dom ju tagit med bla Basshunter, Penilla Wahlgren, Tomas Bodström och Willy Björkman. Jo men detta kan ju absolut bli en hit!
Eller?

Men en sak jag undrar med vart kommer Kissie in i bilden? Hon har ju snackat massa om att hon ska vara med i programmet. Men det var väl antagligen bluff det med. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0