Hell Yeah!

Idag blev det att gå upp lite tidigare än vad jag brukar. Men kändes ändå bra eftersom att solen lyste så härligt ute.

Sen när hjärtat har klivit upp och vi har gjort oss i ordning allihopa och minna vilat en stund så ska vi kila ner till ån igen, vi vad där igår och Ella fick mata ankorna som simmade därnere. Och helt överförtjust var hon. Lilla gumman.Och sen dess har hon inte pratat om något annat än att mata ankor :)

Igårkväll fick jag nått sjuk inspirations infall och började att pilla ihop en design, sen blev jag såklart super trött och gick och la mig efter att halva var klar. Trodde knappast att inspirationen skulle vara kvar när jag vaknade. Men jo det var den och nu har jag suttit en stund medans flickorna leker fint (och med det menar jag att minna river ut alla böcker i bokhyllan och ella plockar in dom) :D

Jag tänkte igår att jag skulle testa en sak som jag inte provat innan med design, men hann inte det utan testade imorse, och gissa det fungerade som jag ville.  attans så bra jag är ;)

Kommer att lägga ut den under dagen och under dagen kommer även mer saker upp i min lilla bloppis. så det får ni INTE missa.

Bjuder på dessa magbilder sittandes för första gången :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0