Inte sjuk va?

Idag känner jag mig inte sådär jätte bra. Känner mig tung i skallen med illamående och har ont i magen (typ mensvärk).
Och det är inte så ultimat när man har en liten Minna vars mellannamn är busunge.

Ja ni kan ju tänka er. En tjej som vägrar att vara still på ett ställe utan ska fara runt hela lägenheten på 5 minuter och där på "leka" med dom saker hon absolut inte får leka med. Ja då blir det kaos, både runt omrkring och i mitt huvud. Och då blir ju att man får lite extra ont av det man redan har så att säga.

Sen så borde jag ta tag i en hel del här hemma, men jag känner att jag orkar verkligen inte det just nu.
Nu ska jag kila iväg med lill snuttan för att det är vila dags för hennes del och efteråt tänkte jag ta hela familjen ut på promenad. Det kan vi faktiskt behöva.  Rensa tankarna en stund..

Vad har ni för er idag?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0