Jag ber om ursäkt!

Jag vet att det var ett bra tag sen jag bloggade och det har absolut inget med ork eller att något är fel. Bara det att vi inte har haft någon dator. Har verkligen saknat att bloggat och har typ haft panikångest varje kväll när jag ska lägga mig. Lite besatt? haha jo kanske lite.

Men nu vet ni att jag lever och allting är superbra.

Känns lite tråkigt att inte kunna blogga som vanligt nu då jag inte sitter på min egna dator utan en väns. Men på torsdag så hämtar vi ut våran dator och då blir uppdateringen som vanligt igen.  Håll bara ut i ett par dagar så blir allt bra igen :D

Nu ska vi ta och fika lite här hemma då Eneida är här och hälsar på lite.

Ha det super bra nu alla. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0