Jag känner mig som en helt ny människa :D

Nu har vi dator och min uppdatering kommer att bli såå mycket bättre nu :)
Och bara för det så vet jag inte vad jag ska skriva, känns som det finns alldeles för mycket att berätta som jag inte orkar just nu.

Dagen har varit bra. Var uppe på BVC med Minna förut. Hon blev ju tio månader igår och hon väger elva kilo nu. Mammas lilla klump ;)

Sen var vi ju på ultraljud för en vecka sen och fick då veta att vi var i vecka tolv och inte i vecka fjorton. Alltså så blev vi tillbaka flyttade 12 dagar. Så nu på måndag blir det ett nytt ultraljud för att mäta och kolla bebis lite bättre. Men allt såg bra ut och nu vet vi iaf att det ligger en liten bebis därinne :D

Nu blir det lite facebook sen tidigt i säng. Känner att jag har en början till förkylning, och det tycker vi inte alls om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0