Kväll igen.

Ja då har det hunnit bli kväll igen och jag har inte hunnit blogga nått alls sen imorse.
Minna har varit jätte gnällig och jobbig idag, så hon har sovit och suttit hos mig om vart annat hela dagen. Lilla gumman.

Det gör så ont i mammahjärtat när ens barn är sjuka =(
Hoppas att hon blir bättre snart och att natten blir bra, för jag känner mig helt utsliten. Men lillan sover nu iaf och har gjort en stund. Den stora tjejen sover med.

Jag har gått runt hela dagen och känt mig stressad och ledsen. Kan inte sätta fingret på varför, men nu känns det som ett lugn kom över mig och nu kan jag sova lugnt och gott. =)

Hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall.

Puss & Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0