Lagom är bäst

Ja det är alltid lika roligt att bli väckt av ett illskrik, men jag förstår att lillan inte ville vara i sängen längre. Det blir liksom lång tråkigt efter ett tag. Till och med för mig

Frukost är iaf avklarad (iaf för barnen), själv tror jag att jag ska ta mig en tallrik fil och havre fras nu.
Så gott så det är löjligt! haha

Och sen från en sak till en annan som jag kom på nu när jag sitter här och Minna springer förbi. Hon kan ju gå nu, alltså ordentligt.
Lite knökigt från gång till gång men hon går!
Och jag som trodde att hon var en lat fia som inte tänkte gå förens hon var minst två år
Men ack så fel jag hade då..


Minna - 5 månader                                          Minna - 11 månader


Ella - 1 vecka                                                                     Ella - Nästan 3år

Vart tar tiden vägen? Ibland vill jag bara pausa..
Ser ni skillnaden på mina små små bebisar.. Aww älsklingar.

Ska iaf försöka slänga upp en video när Minna går..

Vad har ni för er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0