Lilla hjärtat mitt

Ja vad ska man säga, Denna lilla tjejen är inte att leka med. Hon har en vilja av stål och om hon inte får som hon vill så gör hon alla andras liv till ett rent HV. (Utan att överdriva).
Det har hållit på i någon vecka nu, det här med att hon vägrar att sova och om man ser att hon är dödstrött och ska lägga henne så gör hon världens illvrål ifrån sig. Som igår när jag skulle gå och lägga mig ( med magvärk och onda fogar), ja då bestämde sig lilla fröken för att INTE sova och så fort man skulle lägga henne i sin säng ja då kom det där illvrålet fram och så fortsatte det ett par timmar. Varken jag eller Älsk kunde få henne lugn, men sen efter ett par skift byten så fixade min lilla älskling det och jag fick sova :)

Och nu på morgon har det varit samma sak. Gnäll Gnäll Gnäll. Jag känner mig nästan helt och hållet sönderstressad.
Och så har jag en hel del att tänka på som gör mig väääldigt ledsen..  Ibland undrar man ju om man för någon slags otur med sig.
Jag låg vaken en tid inatt och funderade massor och var ledsen. Faan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0