Minna - skrikfia

Ja, vaknade vid 5 i morse av att Minna skrek och ville inte alls sova mera och det betyder också att Ella vaknade och skulle upp och studsa. och det först hon säger är att hon SKA ha godis. Och där sätter jag ner foten.
- Nej Isabella du får fakltiskt inte nått godis nu.
- AAAAAAAAAAA. Jag vill HAAA! *massa skrik*

Alltså vem orkar sånt klockan 5 på morgonen? Inte jag iaf.
Jag gick och gjorde i ordning en flaska välling till Minna och när jag kom tillbaka så låg Minna och väntade ivrigt på flaskan och Ella låg under sitt täcke och grinade.

jag gick tillbaka till sängen och barnen somnade faktiskt om till 7 sen gick det inte mer. Det vara bara gå upp och plocka fram frukosten. Efter frukosten så lekte barnen lite grann men sen blev Minna helt förtvivlad utan anledning.  Jag tog upp henne och snutta lite med henne med det hjälpte inte heller. gav henne lite alvedon för att hon har så ont i munnen (dom stora tänderna kommer).

Och nu så har hon somnat om, lilla gumman. Och Ella sitter och tittar på musse och sjunger typ :)
och juste nu måste jag väcka sambon med ;)

Bjuder på en badfia från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0