Morgon (skit) snack

När ens barn ger ifrån sig ett glädjetjut klockan 3 på natten så blir man panikslagen, inte för att man tror att dom har gjort sig illa utan för att man verkligen inte vill gå upp utan sova.  Men man hade tur glädjetjuten slutade och lillan somnade om så sött. :)  Tack för det!

Nu sitter vi här och tittar på tv (eller barnen tittar), och vi har precis ätit lite frukost.
Idag blir det mycket som ska göras, först och främst ska jag jaga rätt på ett telefonnummer till MVC här i mjölby vilken verkar nästintill omöjligheten själv, för dom här jävla foglossningarna börjar snart bli helt utom kontroll.  Jag säger bara jävla sjukvården! Måste man gå upp dit för att ens få tag på någon?  Det är ju riktigt illa i så fall. Och om man sen har ont med. Aa jag ska inte hetsa upp mig för mycket nu men fan..

Iaf. Sen vid halv 5 ska jag till optikern för en synundersökning och provande av nya brillor. Ganska nice ändå ju. Om det inte hade varit för att det är så dyrt och att tiden är så sen..

Men nu är det slut klagat, nu ska jag ut på upptäcksfärd höll jag på att säga, men det är ju nästan så för att få tag på det där nummret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0