NEJ, jag är inte trött..

Varit vaken sen 5 då Minna bestämde sig för att inte sova längre. Och ja jag har varit vaken sen dess och Minna med.
Ella vaknade i samma veva och somnade inte om. Dom lekte på rummet en stund medans mamma låg i sängen. Men inte allt för länge, så det var bara att gå upp.

Nu har vi ätit lite frukost iaf och Ella & Minna sitter och tittar på Lazy Town.
Minna sitter helt stilla i sin stol och kikar så dant. Jag tror att fröken göken är trött jag. Hon gäspar med jämna mellanrum och ser helt utslagen ut.

Kan ju inte sticka under stolen med att jag ser så jävla pigg ut. Haha.
Kanske mamma får sig en liten nap :D

.
.

Nu är det fan dags att köpa en ny tv, för den här lägger av hela tiden och sen så blir allting blått. Det kan väl ändå inte båda gott va?
Så den här månaden måste vi köpa ny tv. Blir nog en ny begagnad tv. Ni fattar vad jag menar va? :)

Nä nu ska jag lägga lilla fröken här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0