Ni kan aldrig gissa!

Även om dagen såg väldigt mörk ut i morse med trotsande barn och svajande humör så blev dagen faktiskt helt underbar! Vem hade kunnat ana detta. Inte jag i alla fall. Jag behövde ha en sån här dag idag känner jag!

Dagen började med att älsk var nere på träningstudion och pratade lite och medans han var där så gick jag och barnen till lekparken en sväng. Ella skötte sig jätte duktigt där nere. Hon brukar ju bli hel vild och springa efter andra barn som hon inte känner (fråga mig inte varför, hon är väl över social?) men idag så var hon jätte snäll och duktig och mamma blev stolt till tusen :)
Minna, ja hon satt mest och gungade och garvade.

Efter det så gick vi och handlade lite mat hem och så. Så maten kom här för ca en timme sen hemkörning, lyx va? ;)
Barnen har ätit kvällsmat och ligger nu helt slut i sina sängar och sussar. Ella bönade och bad för att få gå och lägga sig. Lilla hjärtat..

Älsk kommer snart hem, han är nere på stan och handlar nått som var glömt va det nu var..
Sen när han kommer hem ska vi äta lite.... Kräftor! Snacka om mumma eller! Jag älskar kräftor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0