Opps jag glömde!

Idag vaknade av att Minna skrek, som hon brukar göra på morgonen när hon fått nog. :)
Jag gick upp ur sängen och  plocka upp henne ur sin säng. (lite halv stressat så där), och sen gick på toan.

Efteråt så fick jag en sån där känsla ni vet när man har glömt någonting. Och ja självklart hade jag det mitt glömska fan!
Jag skulle ju lämna in ett urinprov till MVC idag.
Pratade med dom igår att jag har haft såna förvärkar och att dom gör jätte ont när dom väl kommer och så. Därför tyckte hon att jag skulle komma dit med ett urinprov direkt klockan 8. Men det kan jag ju inte nu och jag får ta det imorgon. Fan vad jag blir irriterad på mig själv när jag glömmer!

I alla fall.. Solen skiner och man kan inte annat än att må bra. Det känns som att det blir en riktig superdag, och en sån har jag väl inte haft på ett tag nu :)
Barnen leker så snällt och jag känner att mitt humör ligger nästan i topp.

Nu måste jag springa efter barn och försöka få på dom lite kläder. Det är faktiskt inte alltid det lättaste.
Sen så blir det att väcka älsk och se om han skulle till gymmet nu på morgonen eller hur han ska.
Sen får vi se om vi drar oss iväg på något spännande äventyr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0