Perfa!

Ja nu är håret helt perfekt. Och jag är super duper mega nöjd :D
Ja alltså så är jag jätte nöjd..

Jag får ta kort imorgon så ska ni få se. Inge kul att se usla cambilder hela tiden.

Nu har jag iaf proppat i mig en massa mat, Kyckling & Klyftpotatis med massa ketchup. Hihi
Sen så har det blivit lite så ska det låta och Modern Family och till det chips och dipp. Så himlans mumma!
Nu är jag proppmätt och nöjd. Ska alldeles snart hoppa i säng. Blev liite för sent inatt då jag satt uppe med en design. Sen att gå upp tidigt på det är ingen höjdare alls. Så ikväll blir det tidigt i säng.

Imorgon är det redan lördag och på söndag är det morsdag, som jag inte kommer att fira hemma utan uppe i Stockholm på Mammabikten. Ska bli skitkul men vet inte hur jag ska klara mig utan mina små älsklingar en HEL dag. Har nog aldrig varit utan dom så länge.

Nu blir det att svara på lite kommentarer sen hopp i säng :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0