Tacos och melodifestivalen

Ja då var nästan denna lördags kvällen slut. Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med dagen.
Även om det inte har varit något speciellt så så har det ändå varit bra.

Vi har haft lite besök av Eneida och hennes dotter Tuva en stund. Ella och Tuva verkade ha det väldigt roligt iaf :)

Sen så kollade vi på melodifestivalen och käkade lite tacos till det. Lite mys pys sådär.
Måste ju säga att jag är faktiskt lite besviken att Sibel åkte ur tävlingen för hennes låt var ganska så skön.
Men är nöjd med att Anna gick till final.

Vi hejjade ju massor på henne när hon tävlade i idol 2008.

Nu blir det lite facebook för mig och lite candy och OS för baby om jag inte misstar mig riktigt ordentligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0