Visste du att..?

1. Varje kväll innan jag går och lägger mig i sängen så klär jag av mig med lampan tänd för att jag är svin rädd föra att "The Grudge" ska komma ut under sängen.


2. Jag är en sjukt dålig förlorare. Förlorar jag i ett spel eller ett vad så blir jag skit sur och hävdar att den andre fuskat.


3. Jag är jätte kräsen när det gäller mat. Jag kan inte äta några såser förutom dillsås och kebabsås, jag kan inte heller äta kött med fett på.


4. Är väldigt paraniod av mig. Om någon säger något i ett visst tonfall så tror jag direkt att personen i fråga är sur/arg på mig även om så inte är fallet.  Eller att det är någon inne i lägenheten på natten för jag hör massa konstiga ljud. Då får jag panik och väcker Toni (som för övrigt inte orkar bry sig längre) hehe, sen ligger jag rädd ett bra tag innan jag slocknar.


5. Jag är en jävel på att baka. Allt från bullar till alla sorters kakor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0