Hurtbulle..

Ja då har klockan blivit sådär oförskämt mycket igen.. Och jag är helt totalt slut..
Idag har det varit en ganska så lugn dag. Började dagen med att hitta en bil  som vi faktiskt ska iväg och hämta imorgon.
Känns skönt att ha en bil nu så man kan åka och handla ordentligt utan att behöva tänka på hur mycket man handlar för man ska orka bära med sig det hem på div tåg och bussar.

Sen så kom jag ju på att jag har ju inga bilstolar. Så då letade jag runt hur länge som helst efter en på blocket och som inte låg typ i norrköping. Tillslut hitta jag iaf, på vägen till när vi ska hämta bilen. Utmärkt!

Efter en del tid med sökning och efter lunch och såna saker så gick hela familjen ut och matade ankorna, mest för barnens skull då dom blir helt till sig när dom ser ankorna :)

Efter det så blev det ganska lugnt med lek och bus. Barnen somnade vid 8 snåret efter en del bökande, mest från Minnas sida.
Och nu har jag gjort i ordning min garderob och barnens med. Nu ligger allt snyggt på sin plats, eller ja tills i morgon bitti iaf ;)

Nu ska jag häva ett STORT glas vatten sen hopp i säng. Är helt utslagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0