Seg troll

Hela dagren har gått fortare än kvickt. Vaknade vid 8 snåret och vid 10 var vi påväg mot Linköping.
Sambon hade fått för sig att vi skulle in till babyproffsen och kika på vagn. Och det tackar man ju knappast nej till! ;)
Det finns ju så sjukt många vagnar av alla olika slag. Hittade en röd som var jätte fin, dock med svängbara framhjul som vi INTE vill ha. Är sjukt störande. Ja enligt mig iaf :)

Men det blir att vi kikar vidare.. Sen så gick vi och käka på donken. Och gissa om jag var sugen. Käkade typ 17 habrurgare och 10 ton pommes. Inte riktigt men kan ju säga att det gick mycket ketchup. En liten craving jag har ;)

Efter det så gled vi in på maxi och handlade lite, blöjor och sånt nödvändigt ni vet :)

Barnen var på strålande humör hela dagen idag, så himla underbart. ♥
Annars brukar det alltid vara något gnäll som typ att : Jag vill inte ha jackan eller jag vill inte äta. Lalala.
Men idag gick allt som på rosor. Och ingen är mer glad än mamma.

Nu såhär på kvällen när barnen somnat har vi kollat lite på så ska det låta. Och hör och häpna jag vann denna gången med 5-0.
Jippie!
Sambon sitter och tittar på Modern Family och då ska jag passa på att läsa ikapp lite bloggar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0