Känner jag mina barn rätt

.. Så kommer jag inte att få gå och lägga mig igen. Är sjukt trött och har varit uppe sen halv 6!
Och ja vissa kanske är upp tidigare men jag brukar i alla fall få sova tills 8 och 2 och en halv timmes sömn gör faktiskt mycket!

Ella verkar inte ha blivit snällare under natten utan nästan värre. Hon bara skriker och gapar och slänger saker och slåss.
Vad fan ska jag göra åt den ungen alltså, jag går snart bananas på henne!

Ja, idag ska vi upp till MVC på det första "riktiga" besöket så att säga. Mäta, lyssna och allt det där andra roliga. Hoppas bara dom inte vill ha en massa blod från mig igen får då vet jag inte vad jag gör! Jag hatar nålar och allt som har med det att göra. Får panik varje gång jag ska dit för jag inte vet om dom kommer att stickas eller inte. Lite trist kan jag tycka.


Känner mig oerhört pigg och alert! (Ironi gott folk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0