Picknick.. (bilder)

Igår fick jag för mig att jag ville ut på picknick. Men det blev idag istället för att det vart lite kort om tid igår.
Så idag började vi förbereda redan från morgonen.

Jag gjorde i ordning en snabb tonfisksallad och lite dipp till det. Sen slängde vi med oss lite kaffe och ett paket riskakor, satte oss i bilen och körde iväg. Det blev att vi åkte ut till skänninge till lekparken där ute vid sjön (?).

Även fast inte vädret inte var det allra bästa med lite regn så hade iaf jag super mysigt. Och barnen och älsk med hoppas jag :)
Efter detta så körde vi till netto och handlade lite mumsig till fredagsmyset. Lite chips och dricka och dipp såklart :)

Nu sitter jag här helt pösig efter att ha slängt i mig tre stycken taco grejer vad det nu heter, haha.
Nu ska jag umgås lite med mina underbaringar och så blir det att ta fram lite fredagsgott till Ella med.

Vad har ni gjort idag? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0