Soffläge..

Så då har denna dagen nästan tagit slut och jag känner att jag är helt slut jag med. Fast det är iof inget ovanligt men ändå :)

Barnens farmor och farfar var här en sväng och hälsade på. Dom bor ju uppe i västernorrland så det blir ju tyvärr inte så ofta man träffas tyvärr :(
Barnen eller Ella iaf var överlycklig att dom kom. Lilla gumman fick en cykel av dom och gissa om hon var glad?!
Så tråkigt att det regnat hela dagen bara :(

Hoppas att det blir sol och fint väder i morgon så ska hon få cykla tills hon somnar ;)
Lovar er även massa bilder imorgon, både på cykel och allt vad det kan vara :)

Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket, vi åt lite tacos här på kvällen och det var riktigt mums vill jag lova.

Kan även lova er att jag inte kommer att byta design på ett bra tag nu. Känner mig faktiskt nöjd nu :)
Kanske blir en liten uppdatering på bilden i headern då det inte var den bästa på mig ;)

Har även suttit och jobbat med andra designer som jag har haft på listan ett tag, så det är snart klart med. Känns skönt när man kan börja bocka av :)

Nu ska jag avrunda. hoppas att ni haft en underbar lördag! :)




Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor

Hej vad roligt att du hittade till min blogg hoppas du stannar :) åh vad mysigt med bebis hur gammla är dina andra två tjejer?

Lite mera shopping tips får det bli att uppdatera mera om hihi

2010-06-12 @ 22:00:11
URL: http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: Mios gravida mamma

Har du bytit till blogg.se nu? Vad var det du använde innan?:P

2010-06-13 @ 00:04:31
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0