bara jag och köket

.
.
.
.

Ja då var älsklingen iväg till gymmet. Så nu är jag här själv, eller ja nästan barnen med men dom ligger och vilar efter en riktig promenad ute.

Så medans älsk är på gymmet så tänkte jag ta tag i det där hemska köket. Ser ut som andra världskriget och måste göras i ordning på studs!

Efter köket så tänkte jag.. Hm jo vad tänkte jag. Jo att jag borde baka lite bröd så det får det nog bli och så får jag skjuta upp det inlägg om design som jag tänkte visa er. Spännande va? :)
Så från och med nu kommer det inte bara upp PS tips i bloggen utan jag kommer även att publicera designtips. Det kommer en liten flik (över headern) med det senare med.

Så kika in om någon timme så är det säkert något roligt publicerat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0