Det går inte så bra för mig..

Det är nog det minsta man kan säga. Igår så gick mina glasögon sönder, den ena bågen bara trillade av.
Dom som känner mig kan säkert tro att jag slängde iväg dom rätt in i väggen, men så var det faktiskt inte utan den bara trillade av utan minsta anledning. Så idag var jag ner till specsavers och skulle få hjälp av dom då jag köpt dom hos dom för 3 år sen eller vad det blir.

Men det gick ju inte alls, dom hade inga reservdelar eller lim eller nånting, utan ville hellre att jag skulle köpa nya glasögon där på direkten och sen betala en handpenning på 1000:- , och då fick jag inte ens mina lagade. Jag tackade för mig och gick till synsam ist.
Där är dom iaf toppen. Dom stel opererade bågen så att jag kan använda dom nu iaf. Sen fick jag en tid för synundersökning och för att välja ut nya bågar.  Allt bra hittils. Men så sa hon där att jag inte skulle använda dom på en timme då den kan lossna då.

Så jag gick hemmåt sakta och försiktigt, men trillade 3 gånger och då tog jag på mig dom iaf. Och efter en stund trillar jag igen och gissa vad, jo mina älskade finaste uggs går sönder. F********N!
Hoppas nu bara att resten av dagen inte blir lika misslyckad.. :D

Hur har eran dag varit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0