Häcken full!

Just nu känns det som om tiden inte räcker till.  Jag sitter här klockan 6 och ska jobba med en massa som jag har att göra. Och samtidigt så skriker barnen högre än högst. Hur ska jag inte bli stressad och hur ska jag få tiden att räcka liite längre.

Är man stressad så oftast blir allting pannkaka, men måste man så måste man vad ska man göra?
Jag hinner inte alls med bloggen längre känns det som, och absolut inte svara på era kommentarer tyvärr :(
MEN det är dom som får mig att vilja komma hit till bloggen så sluta för guds skull inte ;)

Idag är det i alla fall jätte fint väder igen, men jag undrar om man har tid att njuta av det med allt det som måste göras idag. Återstår att se. Nu måste jag ta tag i det här, för det är långt ifrån klart..

Suck.. Vi kanske hörs? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0