Inte mycket..

Nä idag har det inte alls blivit mycket bloggande för min del. Den största anledningen var väl att jag inte hade någon dator.. Logiskt ha?

Nu har jag ätit lite gurka och dipp satan vad mumsigt det var, lite nyttig ändå ;)

I morgon bitti blir det storstädning här hemma innan älsks föräldrar kommer hit (barnens farmor och farfar).
Så man skulle ju behöva lite sömn nu, är trött som en gnu.
Men hörde något om att jag var tvungen att vara vaken till 2 inatt. Eller hur det nu var. haha.

Får se hur mycket bloggande det blir imorgon, kanske ett sms-inlägg hinns med iaf :)
Önska mig lycka till nu, kan kanske behövas ;)

Kommentarer
Postat av: Lindet

ja då vill man ju röja upp lite innan. inge kul om det är rörigt.



hoppas det gick bra ;)



kram

2010-06-11 @ 23:01:28
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0