Jag får be om ursäkt..

... För min urdåliga uppdatering. Men igår så var vi ute i princip hela dagen och farde runt i hela mjölby.
Sen så hjälpte Toni Eneida med att flyttstäda ur det sista ur hennes lägenhet. Och efter det så kom hon hit och åt lite tacos med oss :)

Sen vid halv 6 så åkte hon iväg till sin kille någonstans i urskogen.  Och då så vart Toni och jag lite sugna på att se lite film. Så han fick bestämma att vi skulle titta på bröllopsfotografen, kan ju inte säga att jag tyckte att den var superbra men den var väl okej film men den uppnådde inte dom förväntningarna som jag hade.

Efter filmen så började jag titta på dating in the dark medans Toni skulle installera mitt the sims 3.
Gissa om jag blev glad när det fungerade :D

Så nu ska jag sätta mig ner och spela lite grann medans barnen leker så fint med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0