Klag inlägg (känsliga läsare varnas)!

Idag är ingen bra dag (hittills iaf). Jag är trött, irriterad, mår illa, värk överallt, och la la la.

Minna bestämde sig för att vakna halv 4, HALV4! Alltså seriöst?
Jag gick upp fixade i ordning lite välling till henne men förhoppning om att hon skulle somna om, men det gjorde hon såklart inte. Vi gick upp vid 4 och fortsatte kolla på Hitta Nemo som vi börja kika på igår. Efter en kvart så var det kört. Minna börja gnälla och sen gnälla lite mer.

Jag tog med henne in i sovrummet och la henne i sängen bredvid mig. Men hon fortsatte och kanske lite mer ljudligt denna gången. Men efter en halvtimme av vyssande och sjungande så somna hon! Och jag likaså. Men endast en halvtimme sen samma visa igen.

Så det var bara att gå upp med lillan. Och här sitter vi nu. Hon verkar ganska nöjd nu när playhouse disney äntligen började. Men då kommer Isabella och börjar jävlas med Minna.  Suck säger jag bara.

Nu är det dags för lite frukost iaf. Hoppas att barnen blir snällare och att mitt illamående försvinner!

Och så hoppas vi alla nu på att resten av dagen blir awesome. Ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0