lugnt igen

Sådär.. Då var dagen slut, vilken jag kan tycka är lite skönt. Har varit ganska mycket spring och stress idag även fast inte mycket har blivit gjort från min sida..

Vid ett tiden så gick jag och Ella ner till stan i regnet, vilket var lite halv mysigt. dock så var tjejen inte på sitt bästa humör, men iaf, Vi träffade lilla söta E. Och hon hade inte med sig barnen. Lite tråkigt kan jag tycka, hade varit skoj att träffa dom :)
Men det kommer väl fler tillfällen skulle jag tro.. Ja fika blev det nere på stan sen blev det att panik shoppa ett par skor (alltså E), för hon hade glömt att ta med sig och gick runt i högklackat.

Sen blev det att handla lite middag som vi åt tillsammans med E, såklart. :)
Det bjöds på Potatisgratäng & Kött med god sallad. Hann tyvärr inte ta bild var så jävla hungrig. Hihi.

Annars har det varit hockey på tv:n hela dagen i princip vilket jag tycker man kan bara sluta sända.. Men älsk tycker ju om det så då får han titta på det, jag hittar alltid något annat att roa mig med.

Nu ska jag slänga mig i soffan ta ett glas Fanta och kanske poppa lite poppisar. :)

Vad har ni haft för er idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0