Lunch och Desperate Housewives

Ja då var lunchen avklarad. Det blev kokt potatis med ostfyllda köttfärsbiffar och rivna morötter till det.
var faktiskt ganska lyckat om jag får säga det själv.

Nu Sitter jag och Eneida i varsin soffa och ska kolla på ett inspelat avsnitt av Desperate Housewives.
Barnen sover eller ja ska sova och min lilla sjukling ligger och vilar sig en stund.

Efter vi kollat på DH så ska jag och Eneida pallra oss iväg till Ica och inhandla lite nyttigt fredagsmys till kvällen. Baby har ju startat en viktblogg, men det är väl mer ett ställe där vi skriver lite om vägen till ett nyttigare liv eller nått sånt..

Jag är ju en godisgris rätt igenom så jag kan ju inte annat än att erkänna att jag är VÄLDIGT skeptiskt till denna idén ;)

Nä men nu ska jag återgå till DH.

Puss alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0