Mat och annat trams

Det var himlans mumsig det där, nästan så att jag blir hungrig igen av att titta på det ;)
Klockan har hunnit bli halv 1! Hur kunde detta hända? Jag har nog inte varit uppe såhär sent sen, ja jag vet inte alls när..
Så nu blir det bums i säng och mysa lite med kudden.

Annars under kvällen så har jag tvättat och jag fick faktiskt lite hjälp av älsk ♥
Så nu är allt upp tvättat finns inget mer som behöver tvättas. Men det kommer väl säkerligen imorgon, kan lätt bli så när man har rvå små skitgrisar här hemma :)

Sen har ju mina små troll badat idag med, Ella hatar att bli ren av någon konstig anledning men hon tycker om att leka med Minna i badkaret och titta på när syster blir skrubbad. Lilla fisungen ♥

Sen så har ju mitt stora hjärta dragit igång värsta grejen med den här Mustaschkampen, vilket är väldigt bra för pengarna går ju till en bra sak. Men en sak jag kan tycka är lite over the hills är ju det allra senaste han har dragit igång. Han ska nämligen ställa sig mitt i rondellen med skyltar om just detta. Mer kan ni läsa på hans blogg..

Jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra något sånt. Men mitt hjärta är ju speciell ♥
Nu blir det ett stort glas vatten och sen sängen för min del. Hoppas att ni har haft en underbar fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0