Nu gör jag natt!

Lilla minna har ju haft en liten period här nu med att hon inte vill sova på nätterna och så.
Likaså idag hon hade inte sovit på ca 7-8 timmar (just för att hon är så envis).  Så vi flyttade hennes säng in till vårat sovrum och nu ska vi testa och se om det blir nått bättre 
Jag hoppas verkligen det.. Dock tog det ett tag innan hon somna stackarn så här fick vi lyfta och pussa och leka och pussa ännu mer innan hjärtat mitt lyckades på något mystiskt vis få henne helt lugn och hon somnade 

Sen Nu på kvällskvisten har vi haft det lite myspys bara vi två..
Vi åt lite god tacos och tittade på 17 Again.  Filmen var riktigt bra och maten väldigt god. Så nu är jag proppmätt och trött och helt klart redo för sängen

http://filmnerden.files.wordpress.com/2009/04/17again-poster.jpg

Nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0