Sängen..

Igår hittade vi en svinbillig säng på secondhand.  700 spänn för hela paketet inkl hemköring. Som hittat!
Dock så var det en riktigt lurig säng att få ihop med alla dessa konstiga skruvar och muttrar och allt vad det nu var.
Det tog mig och sambon NÄSTAN hela förmiddagen att skruva ihop den.

Kan ju säga att det blev ett X - antal tårar för forsade och ett X- antal skrik ;)
Men nu är den klar iaf och jag är faktiskt super nöjd!

Efter att ha sovit på bara madrasser i nästan 2år! (efter att jag tagit sönder våran gamla, ja jag erkänner) så kan jag ju inte annat än att jubla faktiskt. Så dåligt jag har sovit på det senaste så det inte är sant! Hoppas och ber att jag sover bättre nu.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0