summering..

Då börjar det bli natt och man ska krypa ner i sängen och sussa sött som en prinsessa.

Dagen började lite segt, med huvudvärk och värk i kroppen. Trots detta så hanns det med en hel del..
Innan klockan var 11 så hade jag hunnit med att diska, klä på barn, ge barnen frukost baka en sockerkaka, städa undan i sovrum,kök,barens rum, hall, vardagsrum och toalett. Inte illa pinkat för en trähäst va? ;)

Vid halv 12 så kom Zitha & lilla Jack på besök och fikade och busade lite. Sen blev det lite allmänt tjatter med. Såklart :D
Efter deras vistelse så började jag på med maten det blev lätt den här gången hamburgare (utan bröd) och pommes till det.
Och där emellan så hann jag diska en gång till plus en gång efter maten.

Och nästan på en gång efter det så satte jag igång med att baka frukostbullar tills i morgonbitti. Flitig som en myra sägs det ;)
Nu på kvällen har det varit ganska lugnt, har suttit lite vid datorn och suttit och kollat tv:n med älsk.

Så nu är jag helt utmattad. Vilket kan vara ganska förståeligt :)
Men nu säger jag God Natt!


Bjuder på två bilder på mina små söta prinsessor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0