Totalt, helt slut!

Idag var vi uppe på MVC och allting såg super toppen ut!
Alla värden var kalas bra. Så ja det blev nålar idag tur att älsk var med :)

Mitt blodsocker var ju lite högt i början av graviditeten så man trodde att jag hade fått diabetes.
Men idag så visade sig att jag hade 3,5 när jag hade ätit och det är ju bra som fan :D

Så nu slipper jag vara orolig, vilken lättnad.
Vi fick lyssna på lillan i magen och så blev magen mätt :)

Sf - 25
Hjärtljud - runt 150-160

Lillan var lite vild idag så barnmorskan hade lite svårt att "fånga" hjärtljuden. Liten ♥

Nu är vi i alla fall hemma och har ätit lite kycklingsallad, så jävla gott asså!
Så nu är jag helt slut orkar typ inte röra en fena. Det kommer bli en tidig kväll ikväll. För imorgon drar vi ut på äventyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0