Tuuesday!

Jag har varit uppe i ca en timme nu, fixat frukost till barnen och klätt på mig och dom, hunnit sitta vid datorn, bli arg på datorn och har magont.. Men ändå på något sätt är jag på bra humör. Kanske låter lite konstigt men det är jag i ett nötskal

Vaknade inatt och hade sjuka sammandragningar, trodde helt ärligt att jag skulle gå sönder.. Men efter någon timme så slocknade jag av utmattning och sov som en stock. Vaknade sen vid halv 8 av att båda barnen låg och var ledsna..
Magen känns lite bättre nu men gör stundtals riktigt ont. Kan detta vara förvärkar/sammandragningar?

Går ju in i vecka 20 imorgon. Halvtid! Yey!  Snart är "mini" här hos oss. Såå spännande..
Har ju haft drömmar om mini varje natt nu i några veckor, och i varje dröm är mini en liten pojke.. Och sen så har jag fått en sån känsla av att det kanske är en pojke den här gången

Vi ska ju på RUL den 19:de och då hoppas jag verkligen att dom kan se vad det är för liten som bor i min mage.
Jag läängtar så himla mycket.. Lyckligare än såhär kan man inte vara. Jag har två underbara (mestadels) flickor och en fantastisk sambo och en liten mini i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0