Var det onsdag?

Mitt huvud hänger inte med. Jag sitter fast i det att det är torsdag (förra veckan). Men det är onsdag idag och vi går in i vecka 27!
Sjukt vad tiden går. Snart är lillan här och vi hann knappt att blinka.

Känns som man inte alls har tid på att fokusera på graviditeten längre, och det kan få mig att bli ledsen, det är väl inte meningen att allt skit ska komma i vägen. Om ni inte har förstått det så känner jag mig inte alls happy just nu utan allt ser grått och svart ut i mina ögon. Tyvärr. Jag vill inte att det ska vara så men jag hoppas att det blir ljusare så man kan fokusera på det som är viktigt och själv må bra igen.

Vissa tycker att min blogg är alldeles för tråkig just nu och det kan jag väl kanske hålla med om till viss del, men det är ändå min blogg och jag väljer vad jag skriver i den. Dock allt delar jag inte med mig av utan vissa saker hamnar bakom lås och bom!
Men om jag väljer att skriva i min blogg att jag är trött, deppig, mår skit osv så är det mitt val. Jag ska inte behöva tänka på vad andra människor vill läsa utan skriva det jag behöver och vill. Annars så blir det kaos i huvudet på mig. Det här är min ventil. oavsett om ni gillar det eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0